Modell

Modell

Általános Szerződési Feltételek

1. cikk: Az eladó azonosítása

Mi vagyunk:
MonkeyMonkey BVBA
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgium
Email cím: [email protected]

Adószám: BE0549896463

2. cikk: Alkalmazhatóság és feltételek

1. Általános szerződési feltételeink alkalmazandók minden ajánlatunkra, amit mint webáruház teszünk Önnek, mint Fogyasztónak (minden természetes személy, aki kizárólag nem szakmai célokra vásárol vagy használ fel árut vagy szolgáltatást).

2. Világszerte szállítunk kivéve Åland-szigetek, Amerikai Szamoa, Banglades, Bonaire, St. Eustasius és Saba, Brazília, Brit Indiai-óceáni Terület, Brit Virgin-szigetek, karácsony-sziget, Kokos-szigetek, Cook-szigetek, Costa Rica, Falkland-szigetek, Fülöp-szigetek, Guam, Heard és McDonald-szigetek, Man-sziget, Izrael, Cayman-szigetek, Líbia, Marokkó, Marshall-szigetek, Mauritius, Mikronézia, Észak-Korea, Salamon-szigetek, Szíria, Thaiföld, Turks- és Caicos-szigetek, Egyesült Államok kisebb távoli szigetei, Amerikai Virgin-szigetek, Egyesült Arab Emírségek, Vietnam, Dél-Afrika, Dél-Georgia és a Dél-Sandwich-szigetek. Ha ezekbe az országokba szállítási címet ad meg, fenntartjuk a jogot a rendelés elutasítására.

3. Rendelés leadásához legalább 18 évesnek kell lennie. Ha Ön 18 év alatti, kérjük, hogy egy szülő vagy törvényes gyám helyezze el a rendelést. Amennyiben értesülünk arról, hogy a rendelést egy kiskorú adta le, fenntartjuk a jogot a rendelés elutasítására.

4. Az online rendelés leadása a weboldalon hivatalosan is elfogadásnak minősül általános szerződési feltételeinkre vonatkozóan, amelyek mindig elérhetők weboldalunkon.

5. Amennyiben online rendel, akkor a rendelés megerősítésekor vagy legkésőbb a szállításkor ezen általános szerződési feltételek egy másolatát is biztosítjuk Önnek egy olyan formátumban, amelyet elmenthet vagy kinyomtathat. Javasoljuk, hogy mindig is tegye meg ezt.

6. Amennyiben ezekhez az általános szerződési feltételekhez kiegészítő különleges feltételek is alkalmazandók, az előzőek azokra a különleges feltételekre is vonatkoznak. Ön, mint fogyasztó, mindig az Ön számára legkedvezőbb szöveget hívhatja elő, ha általános szerződési feltételeink ellentétesek lennének a fent említett különleges feltételekkel.

3. cikk: Ajánlatunk és a rendelés

1. Ajánlatunkban egyértelműen jelezzük, ha az csak korlátozott ideig vagy bizonyos feltételek mellett érvényes.

2. Mindig olyan teljes és pontos leírást adunk eladott termékeinkről, valamint szállítási folyamatunkról, amely elegendő ahhoz, hogy helyes döntést hozhasson. A leírás minden esetben elegendően részletes ahhoz, hogy megfelelő értékelést tehessen. Ha grafikákat használunk, azok valós képet adnak a kínált árukról és/vagy szolgáltatásokról. Azonban hibázni emberi, és ha nyilvánvalóan tévedtünk, nem vagyunk kötelesek Önnek szállítani.

3. A rendelése akkor teljes és a közöttünk lévő szerződés végleges, miután megerősítettük rendelését e-mailben, és a kártyatársaságod jóváhagyását kaptuk a hitel- vagy bankkártyás fizetésedhez. Elfogadjuk a Paypall, Visa, Mastercard, American Tracked és más hitelkártyákat. Amennyiben a kártyatársaságod nem hagyja jóvá fizetésedet nekünk, nem vagyunk felelősek a szállítás késedelméért és/vagy a rendelés kézbesítésének elmaradásáért. A regisztrált kártyatulajdonos nevével ellátott érvényes fizetés nélküli rendelések nem lesznek elfogadva vagy feldolgozva.

4. Termék megvásárlásához hozzáadja azt a kosarához. Ezután megadja a kapcsolattartási adatait és a számlázási adatokat. Ezután választja a szállítás preferált módját: Standard Szállítás vagy Nyomonkövethető Szállítás. Az utolsó lépésben a áttekintő oldalra lesz irányítva, elfogadja általános szerződési feltételeinket és a "Vásárlás Most" gomb megnyomásával megerősíti fizetését a "rendelés fizetéssel" felirattal. Ha ezeket a lépéseket elvégezte, a vásárlása végleges lesz.

4. cikk: Elállási jog

1. Ha tőlünk vásárol árut, joga van 30 napos határidővel dönteni arról, hogy nem kívánja megtartani az árut a szállítás vagy a szerződés megkötése napjától számítva. Ebben az esetben büntetés nélkül és indoklás nélkül visszaküldheti a rendelését (ennek költségei Önt terhelik). A visszaküldött rendelés átvétele vagy annak jele, hogy lemondja a szerződést követő 14 napon belül visszafizetjük Önnek a teljes vételárat ugyanazzal a fizetési móddal, amelyet a vásárláskor használt. A további szállítási lehetőségek, mint a Nyomonkövethető Szállítás vagy Az Ajándékcsomagolás díjai nem téríthetők vissza.

2. A személyre szabott termékekre nem alkalmazható az elállási jog

3. Az áruk visszaküldésének közvetlen költségei tehát Önt terhelik. Meg fogjuk jelölni a visszaküldés költségeit vagy becsült értékét, ha azokat előzetesen nem lehet pontosan kiszámítani. Amennyiben a árukat postai úton nem lehet visszaküldeni, mi szállítjuk el az árukat Öntől anélkül, hogy további költségeket számítanánk fel Önnek. A visszatérítést megtagadhatjuk amíg nem kaptuk meg a visszaküldött árukat, vagy amíg nem igazoltad, hogy visszaküldted az árukat, attól függően, hogy melyik esemény következik be először.

4. A szállítást követő első 14 napban várjuk el, hogy az áruval és a csomagolással a legnagyobb gondossággal bánjon. Amennyiben az árut a fent leírt módon szeretné visszaküldeni, akkor csak annyira bonthatja ki vagy használhatja, amennyire szükséges annak megállapításához, hogy megtartja-e őket. A visszaküldött árunak tesztelhetőnek, de nem használtnak kell lennie. Mikor visszaküldi az árut, az összes szállított tartozékot is vissza kell küldenie, és - amennyire ez észszerűen lehetséges - az árut eredeti állapotában és csomagolásában, valamint figyelembe véve az alább felsorolt utasításainkat kell visszaküldeni.

5. A csomagot postán vagy futárral visszaküldheti.

6. Elállási jogát gyorsan és helyesen gyakorolhatja, mind a szolgáltatások szállítása, mind az áruk szállítása esetén, ha e-mailt küld a [email protected] címre a rendelési számával. E-mailben visszaigazoljuk elállási jogának gyakorlását.

5. cikk: Az ár

1. Az ajánlatunkban meghatározott időszak alatt az áraink nem változnak, kivéve az áfa mértékének változásából eredő árváltozásokat.

2. Áraink minden adót, ÁFA-t és minden más felárat tartalmaznak. Tehát soha nem fog kellemetlen meglepetések érni. Mindazonáltal úgy dönthetünk, hogy a vásárlási ár mellé szállítási költségeket is felszámítunk. Ebben az esetben mindig értesítjük Önt, mielőtt véglegesíti a vásárlást.

6. cikk: Fizetés

1. Csak előzetes fizetést fogadunk el weboldalunkon a megadott fizetési módokkal.

2. A biztonságos online fizetés, valamint személyes adatainak védelme érdekében a tranzakció adatait csak SSL technológiával titkosítva adjuk tovább. SSL-lel történő fizetéshez nincs szükség különleges szoftverre. A biztonságos SSL-kapcsolatot a böngészője alján található “zár” szimbólumon ismerheti fel.

7. cikk: Megfelelőség és garancia

1. Garantáljuk, hogy termékeink megfelelnek a rendelésének, és kielégítik azokat az elvárásokat, amelyeket figyelembe véve a termék specifikációit elvárhat. Továbbá garantáljuk, hogy áruink megfelelnek bármely, a rendelés időpontjában érvényes törvénynek.

2. Mint fogyasztó, 2 év törvényi jótállás illeti meg Önt a tőlünk vásárolt áruknál, ha az áru nem felel meg a megrendeltnek. Ezen időszak alatt és a törvényi korlátokon belül ingyenesen biztosítjuk az olyan áruk cseréjét vagy javítását, amelyek hibát mutatnak a törvényi jótállás alatt.

3. A lehetőségek vagy ésszerűség szerint választhat a cserélés és a javítás között. Csak akkor, ha a csere vagy a javítás túlzott vagy lehetetlen, vagy ésszerű időn belül nem lehetséges, van joga a kedvezmény azonosításához vagy a vásárlási szerződés felbontásának követeléséhez.

4. Az első hat hónapban minden esetben érvényesítheti a garanciát. Ezt követően Önnek kell bizonyítania, hogy az áruk hibáját nem nem normál használat okozta.

8. cikk: Szállítás és végrehajtás

1. Minden áru és szolgáltatás az Ön által megadott címre kerül kiszállításra.

2. Ha egy termék készleten van, azt a megadott szállítási címre a meghatározott szállítási időn belül szállítjuk. Ha egy termék nincs készleten az online áruházunkban, a rendelése akkor kerül kiszállításra, amikor a termék újra készleten lesz. A szállítási időről a rendelés megerősítésekor tájékoztatjuk Önt.

3. A szállítás az Ön szállítási országától függ. Országa becsült szállítási idejének megtekintéséhez kattintson ide. A vásárlás végső szállítása a rendelés leadásától számított 30 napon belül történik meg.

4. Ha nem tudunk időben szállítani, mindig értesítjük Önt a szállítási határidő lejárta előtt. Ha nem tesszük meg, akkor Ön díjmentesen törölheti a rendelését. Ebben az esetben, 30 napon belül visszatérítjük az Önnek járó összeget, a szerződés felbontását követően.

5. Az áruk és ajándékutalványok szállítása mindig a mi kockázatunkra történik. Tehát nem kell aggódnia amiatt, hogy az áruk szállítás közben elvesznének. Ha azonban Ön a szállítást követő 30 napon belül visszaküldi nekünk az árut, mert mégsem szeretné megtartani, akkor Ön felel a szállításért.

6. Ha a szállított áruk a szállítás során megsérültek, nem felelnek meg a szállítólevélen szereplő áruknak vagy nem azt az árut rendelte meg, akkor ezt mihamarabb, de minden esetben 3 napon belül jeleznie kell. Ezután az árukat a szállítást követő 14 naptári napon belül vissza kell küldenie.

7. A szállító által okozott esetleges késleltetés vagy nem szállítás miatt keletkező közvetett kárt nem vagyunk kötelesek megtéríteni. Ilyen esetekben felelősségünk kizárólag azon árukra korlátozódik, amelyek bizonyíthatóan nem érkeztek meg a vásárlóhoz.

9. cikk: Szerződés időtartama

1. A Fogyasztó bármikor felmondhatja határozatlan időtartamú szerződését a megállapodott felmondási szabályok betartásával és legalább egy hónap értesítéssel.

2. A meghatározott időtartamra kötött szerződés maximális időtartama két év.

3. Ha a határozott idejű árucsomag szerződés kimondja, hogy a Fogyasztó tevékenységének hiányában a Távollévők közötti Szerződést meghosszabbítják, a szerződést meghatározatlan időtartamra folytatják, és legalább egy hónap értesítési idő szükséges.

4. Ha a meghatározott időtartamú szolgáltatás nyújtására kötött szerződés a Cég és a Fogyasztó között hallgatólagos megújulási záradékot tartalmaz, ezt a záradékot vastag betűkkel és a szövegtől elkülönítve, az első oldal elején kell feltüntetni.

4. Ebben a záradékban szerepelnie kell a hallgatólagos megújulás következményeinek, többek között a következő bekezdésben a felmondásra vonatkozó rendelkezéseknek, valamint a Fogyasztó részéről a hallgatólagos megújulás elleni ellenvetés utolsó lehetséges időpontjának és ennek az ellenvetésnek a bejelentési módjának. A Fogyasztó a meghatározott időtartamra szóló szolgáltatási szerződés hallgatólagos megújulása után bármikor és kártérítés nélkül felmondhatja a szerződést, legfeljebb két hónap értesítési idő figyelembevételével.

10. cikk: Vis maior

1. Vis maior esetén nem vagyunk kötelesek teljesíteni kötelezettségeinket. Ebben az esetben felfüggeszthetjük kötelezettségeink teljesítését a vis maior állapotának időtartamára, vagy véglegesen felmondhatjuk a szerződést.

2. Vis maior események minden olyan körülmény, amely túlmutat a mi akaratunkon és ellenőrzésünkön, és amely teljesen vagy részben lehetetlenné teszi kötelezettségeink teljesítését. Ilyen események közé tartoznak többek között a sztrájkok, tűz, energiaellátás vagy telekommunikációs hálózatok vagy kommunikációs rendszerek zavara és/vagy a webáruház ideiglenes leállása, késedelmes szállítás vagy szállítás hiánya a szállítók vagy más harmadik felek részéről,...

11. cikk: Szellemi tulajdonjogok

1. Weboldalunk, logóink, szövegeink, fényképeink, neveink és általánosságban minden kommunikációnk szellemi tulajdonjogi védelem alatt áll, amely vagy nekünk, vagy beszállítóinknak vagy egyéb jogosultaknak a tulajdonát képezi.

2. Tilos a jelen cikkben leírt szellemi tulajdonjogok használata és/vagy megváltoztatása. Tehát például tilos másolni vagy reprodukálni a rajzokat, fényképeket, neveket, szövegeket, logókat, színkombinációkat, stb. ... anélkül, hogy előzetes írásbeli és kifejezett hozzájárulásunkat megkapná.

3. Az ügyfél nem használhat olyan anyagokat, amelyek megsérthetik a magánélet védelméhez, a hírnévhez, az ipari és/vagy szabadalmi jogokhoz vagy hasonló jogokhoz kapcsolódó jogokat, a jogosultak engedélyének hiányában. A MonkeyMonkey bvba nem vállal felelősséget esetleges harmadik fél követelése miatt, amely arra hivatkozik, hogy a MonkeyMonkey által szállított tok megsérti a harmadik fél bármely jogát.

12. cikk: Panaszkezelési eljárás és konfliktusok

1. Reméljük, hogy ügyfeleink mindig 100%-osan elégedettek. Ha mégis panaszai lennének szolgáltatásainkkal kapcsolatban, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a [email protected] címen. Mindent megteszünk, hogy panaszát 7 napon belül rendezzük.

2. Ügyfeleinkkel kötött minden szerződésre kizárólag a belga jog az alkalmazandó, lakóhelyüktől függetlenül. Kizárólag a belgiumi bíróságok illetékesek az ezen szerződésekből eredő vagy azokkal kapcsolatos viták eldöntésére. Ha a nemzetközi jog értelmében egy másik ország jogát kell alkalmazni, a jelen általános szerződési feltételek értelmezése elsődlegesen az V. könyv a belga Kereskedelmi Kódex alapján történik.

3. Alternatív vitarendezési megoldásként a Fogyasztóvédelmi Szövetségi Ombudsman Szolgálata került kijelölésre minden fogyasztói jogvita bíróságon kívüli rendezésének fogadására. A Szolgálat közvetlenül lép közbe, vagy átirányítja panaszát az illetékes szolgálathoz. A Fogyasztóvédelmi Szövetségi Ombudsman Szolgálatát a következő linken keresztül lépheti meg: https://www.mediationconsommateur.be//en

3. Határokon átnyúló vita esetén az Európai Unió „Online Vitarendezés” platformjához fordulhat a következő linken keresztül: https://ec.europa.eu/odr

Mások véleménye

94% ajánl minket, te is hamarosan?

reviews
google review kiyoh review

23.057 Vélemények

review star review star review star review star review star
83%
19051
review star review star review star review star review star
9%
2150
review star review star review star review star review star
3%
625
review star review star review star review star review star
2%
467
review star review star review star review star review star
3%
764

100% elégedettségi garancia

checkmarkHelyesírási és Nyomtatási Hiba garancia 
checkmark30 napos pénzvisszafizetési  garancia
checkmark12 hónapos termék garancia
checkmarkMindig Illik garancia 
review star review star review star review star review star 9/10

It looks amazing

Andy

Ellenőrzött
Zürich
Ma
review star review star review star review star review star 8/10

Nice case good fit. Would have preferred a screen cover for protection when not using but overall happy with it.

Ashley

Ellenőrzött
DUNFERMLINE
Ma
review star review star review star review star review star 10/10

Esta perfecto y noo la kito para nadaaa

Rebeca

Ellenőrzött
Malaga
Tegnap
review star review star review star review star review star 10/10

A capa veio muito linda e não demorou muito.

Mgenny

Ellenőrzött
Ovar
Tegnapelőtt
Illusztráció egy nőről aki azt mondja: Szia! Én Sofie vagyok, és itt vagyok, hogy segítsek

500,000 elégedett ügyfél, hamarosan te is az leszel?

Van egy kérdésed? Hétfőtől szombatig elérhető vagyok.