Modell

Modell

FAQ

Segítségre van szüksége?

Rendelés

Nem vagyok elégedett! Mit tehetek? Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett szolgáltatásunkkal. Keményen dolgozunk, hogy megfeleljünk az e-kereskedelem szigorú jogi irányelveinek. Ha olyan problémája van, amelyet nem tud ezekkel a gyakran feltett kérdésekkel megoldani, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] e-mail címen.

Hogyan ellenőrizhetem a rendelésem állapotát? A rendelés állapotát itt ellenőrizheti.

Nem kaptam meg a rendelésemet! Önök elvitték a pénzemet? Igen! … Csak viccelünk. Miután elküldjük a rendelést, a szállítócégekre bízzuk, hogy saját feladatukat elvégezzék. Sajnos előfordulhat, hogy néha elveszik egy csomag, vagy rossz címre szállítják. 25 munkanapos várakozási időt tartunk fenn a szállítás után, hogy biztosítsuk, a rendelése nem késik. Ha a várakozási időn belül nem kapta meg a rendelését, azt tekintjük, hogy az útközben elveszett, és ajánlunk Önnek egy megoldást.
Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, ha a rendelését 25 munkanapon belül nem kapja meg.

Éppen rendeltem. Most mi lesz? Először is: Köszönjük a rendelést! Íme, mi fog történni: A rendelés leadása után két e-mailben értesítjük a rendelés állapotáról. Az első e-mail megerősíti a rendelést. Általában 48 órán belül szállítjuk a rendeléseket. A másik e-mail megerősíti a rendelés szállítását.

Ez az e-mail tartalmazza a rendelése specifikus szállítási részleteit.

Ha nem kapta meg az e-maileket, kérjük, ellenőrizze a regisztrált e-mail címe Spam/Junk mappáját.

Bármikor ellenőrizheti a rendelése állapotát itt.

Sok tokot szeretnék vásárolni. Kaphatok mennyiségi kedvezményt? 10 toktól kezdődően mennyiségi kedvezményeket kínálunk. Az összes információt és kedvezményt megtekintheti a B2B oldalunkon.

A vásárlásom a garanciális időszakban eltört. Mi a teendő? Termékeinkre 6 hónap garanciaidőt biztosítunk. Igyekszünk a lehető legjobb minőséget nyújtani. Amennyiben a vásárolt termék az említett időszakban eltörik, díjmentesen pótoljuk azt.

Amennyiben ez megtörténik, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] e-mail címen. Kérjük, mellékeljen egy világos képet a problémáról és a rendelés számát, hogy a lehető leggyorsabban tudjunk Önnek megoldást kínálni.

Meggondoltam magam. Visszaküldhetem a vásárlást? Igen, megteheti!

A vásárlásokat 30 napon belül visszaküldheti a kézhezvételt követően. Vannak azonban kivételek:

Visszaküldhető termékek:
30 napos visszaküldési szabályzatot kínálunk minden gyűjteményünkből származó tokra és minden kiegészítőre. Ez azt jelenti, hogy a vásárlás kézhezvételét követő első 30 naptári napon belül meggondolhatja magát.

Csak akkor fogadunk el visszaküldéseket, ha a vásárolt áruk használatlanok és nem mutatnak viselési jeleket.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a visszaküldési díjakat a vevők viselik. A visszaküldött csomagok addig a vásárló felelősségét képezik, amíg a CaseCompany meg nem kapja őket. A visszaküldött vásárlások átvétele után 7 napon belül teljes mértékben megtérítjük az összeget.

Amennyiben szeretné visszaküldeni a vásárlását, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] címen, vagy ha Ön az EU lakosa: küldje el nekünk az Európai Minta-Elállási Nyilatkozatot.

Az előzetes kapcsolatfelvétel nélküli visszaküldéseket nem fogadjuk el.

A visszaküldéseket a rendelés számával együtt küldheti:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgium

Visszaküldésre nem jogosult termékek:

Nem fogadunk el visszaküldéseket személyre szabott termékekre. Minden személyre szabott tok vagy borító rendelésre készült, és nem lehetséges azok újraértékesítése.

A rendeléshez hozzáadott extra opciók, mint a Követett Szállítás és Az Ajándék Csomagolás nem téríthetők vissza.

Megváltoztathatom vagy törölhetem a rendelésemet? Sajnos ez nem lehetséges. A rendelés megerősítése után azonnal megkezdjük a gyártási és szállítási folyamatot.
A rendelés megerősítése után nem tudjuk megváltoztatni a rendelés részleteit. Tehát győződjön meg arról, hogy a helyes szállítási címet adja meg és a megfelelő terméket rendeli meg.

Saját képeket szeretnék feltölteni. Milyen képformátum és felbontás adja a legjobb eredményt? A tervezőeszközünk .jpeg és .png formátumokat támogat. Telefon tok esetében 2000×3000 pixel felbontást ajánlunk. Laptop tokok és iPad tokok esetében 4000×3000 pixel felbontást ajánlunk.
Ha a kép az előnézetben homályos vagy pixeles a tervezőeszközben, nagy valószínűséggel nyomtatáskor is homályos vagy pixeles lesz. Tehát használjon magas minőségű képeket.

Saját okostelefontokot szeretnék tervezni. Hogyan kezdjem? Szakosodtunk arra, hogy lehetőséget biztosítsunk a saját telefon tok tervezésére.
Kövesse ezeket a lépéseket. Itt kezdheti.

1. Válassza ki az eszközét.
200 különböző eszközre kínálunk tokokat. Válassza ki az Önét itt. Igyekszünk minél több eszközt kínálni. Ha nem talál tokot a telefonjához, tudassa velünk itt.

2. Válassza ki, milyen típusú tokot szeretne tervezni.
Okostelefonok esetében akár 7 különböző lehetőség közül választhat, mindegyik saját jellemzőkkel, megjelenéssel és érzettel.

3. Kezdjen el tervezni!
Feltöltheti saját képét a számítógépéről vagy a közösségi médiafiókjából. Egyszerre akár 10 fotót is hozzáadhat egyetlen kollázsba. Fejezze be azzal, hogy hozzáad egy személyes szöveget vagy néhány emojit. Ön irányít!

Visszaküldések/Garancia

A vásárlásom a garanciális időszakban eltört. Mi a teendő? Termékeinkre 6 hónap garanciaidőt biztosítunk. Igyekszünk a lehető legjobb minőséget nyújtani. Amennyiben a vásárolt termék az említett időszakban eltörik, díjmentesen pótoljuk azt.

Amennyiben ez megtörténik, kérjük lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] e-mail címen. Kérjük, mellékeljen egy világos képet a problémáról és a rendelés számát, hogy a lehető leggyorsabban tudjunk Önnek megoldást kínálni.

Meggondoltam magam. Visszaküldhetem a vásárlást? Igen, megteheti!

A vásárlásokat 30 napon belül visszaküldheti a kézhezvételt követően. Vannak azonban kivételek:

Visszaküldhető termékek:
30 napos visszaküldési szabályzatot kínálunk minden gyűjteményünkből származó tokra és minden kiegészítőre. Ez azt jelenti, hogy a vásárlás kézhezvételét követő első 30 naptári napon belül meggondolhatja magát.

Csak akkor fogadunk el visszaküldéseket, ha a vásárolt áruk használatlanok és nem mutatnak viselési jeleket.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a visszaküldési költségek a vásárlókat terhelik. A visszaküldött csomagok a vásárló felelőssége maradnak addig, amíg meg nem érkeznek a CaseCompany-hoz. A visszaküldött vásárlások átvétele után 7 napon belül teljes mértékben visszatérítjük a rendelés összegét.

Amennyiben szeretné visszaküldeni a vásárlását, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] e-mail címen, vagy ha Ön az EU lakosa, küldje el nekünk az Európai Minta-Elállási Nyilatkozatot.
Visszaküldések előzetes kommunikáció nélkül nem fogadhatók el.

Visszaküldések elküldhetők a következő címre az rendelés számának megadásával:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgium

Visszaküldésre nem jogosult termékek:

Személyre szabott termékek visszaküldését nem fogadjuk el. Minden személyre szabott tok vagy borító egyedi megrendelésre készült, és nem lehetséges azok újraértékesítése.

A rendeléshez hozzáadott további opciók, mint például a Követett Szállítás és az Ajándékcsomagolás nem visszatéríthetők.

Megváltoztathatom vagy törölhetem a rendelésemet? Sajnos ez nem lehetséges. A rendelés megerősítése után azonnal elkezdjük a gyártási és szállítási folyamatot.
A megerősítés után nem tudjuk megváltoztatni a rendelés részleteit, ezért kérjük, ellenőrizze alaposan, hogy helyes szállítási címet ad-e meg és a helyes terméket rendeli-e.

Rendelés állapota

A státuszoldal azt mutatja, hogy a rendelésem “Függőben” van. Mit jelent ez? Ha a rendelése "Függőben" van, általában valamilyen probléma merült fel. Lehetséges, hogy már küldtünk Önnek egy e-mailt, hogy értesítsük erről. Ha ez nem történt meg, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] e-mail címen.
Kérjük, ellenőrizze az e-mail címe Spam/Junk mappáját, ha nem kapott tőlünk értesítést.

Éppen az imént kaptam egy e-mailt, hogy a rendelésemet törölték. Miért történik ez? A rendelés automatikus törlése akkor történik, ha a fizetéssel kapcsolatban probléma merül fel. Ha a rendelés leadása után túl sok idő telik el a fizetés beérkezése nélkül, rendszerünk automatikusan törli a rendelést.
Ha rendelését nem kívánatosan törölték, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] e-mail címen.

Hogyan ellenőrizhetem a rendelésem állapotát? A rendelés állapotát itt ellenőrizheti.
Adja meg a rendelés leadásakor használt e-mail címet és a rendelés számát, és megkapja a rendelése legfrissebb információit.

Szállítás és kézbesítés

Nem kaptam meg a rendelésemet! Ellopták a pénzemet? Igen! … Csak vicc. A rendelés elküldése után a szállítócégekre bízzuk, hogy elvégezzék a részüket. Sajnos előfordulhat, hogy néha elveszik egy csomag, vagy rossz címre szállítják. 25 munkanapos várakozási időt tartunk számon a szállítás után, hogy biztosítsuk a rendelésének nem késedelmes szállítását. Ha ebben az időszakban nem kapja meg a rendelését, azt úgy tekintjük, hogy az szállítás közben elveszett, és kínálunk egy megoldást.
Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, ha a rendelését 25 munkanapon belül nem kapja meg.

Alá kell írnom a rendelésem átvételekor? UK/EU
Standard szállítás esetén a rendelés az Ön postaládájában lesz kézbesítve. Nem szükséges aláírnia a kézbesítéskor.

Követett szállítás esetén alá kell írnia a kézbesítéskor. Ha szeretné tudni, mikor érkezik a szállítási szolgáltatás, kérjük, tekintse meg a követési információkat.

US/CAN/AUS
Aláírás szükséges a kézbesítéskor. Ha szeretné tudni, mikor érkezik a szállítási szolgáltatás, kérjük, tekintse meg a követési információkat.

A követési kódom nem működik. Mi a teendő? Néha előfordulhat, hogy a követési kód nem aktiválódik azonnal a szállítás után. Ha a szállítási megerősítés megérkezése után két nappal sem érhető el a követési információ, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] e-mail címen.

Szeretném nyomon követni a rendelésemet. Lehetséges ez? Követéssel rendelkező szállítás esetén minden rendelést nyomon követhet. Szállítási megerősítéskor e-mailben küldjük el a követési részleteket.

Sajnos csak az EU, az USA, Kanada és Ausztrália szállítási címeivel rendelkező rendelésekre tudunk követett szállítást kínálni.

A világ többi részére standard szállítást kínálunk.

A standard szállítási opció nem tartalmaz követési kódot.

Az EU-n kívüli szállítási címemre kell importadót fizetnem? Néhány, az Európai Unión kívüli ország importadót, vámot és kapcsolódó Vámtiszti díjakat számíthat fel az importálásra. Ezek a költségek nem szerepelnek a nekünk történő fizetésekben. Ezeket a díjakat, ha alkalmazandóak, az árucikk célországának Vámhivatala határozza meg és számítja fel. A díjakkal kapcsolatos további részletekért kérjük, vegye fel a kapcsolatot a helyi Vámhivatallal.

Mennyi ideig tart a szállítás? A szállítási idő nem garantált a Standard Szállítás esetén. Ha van egy dátum, amire szeretné megkapni a rendelését, javasoljuk a Követett Szállítás választását.

Az alábbi szállítási idők a postai szolgáltatás becsült idejei, amelyek nem tartalmazzák a célországban a Vám feldolgozási idejét. Néhány esetben előfordulhat, hogy az Ön országának helyi Vámhivatala további dokumentumokat és időt igényel a csomag szabad áru forgalmává tételéhez, ami további késedelmet okozhat a kézbesítésben.

A nyilvános ünnepek és a zsúfolt időszakok alatt előfordulhat, hogy a szállítmány feldolgozása és kézbesítése késedelmet szenved. A Vám és a Postaszolgálat extra időt igényelhet a feldolgozás/ szállítás során csúcsidőszakban (Black Friday, Karácsony, stb.) vagy fontos ünnepek előtt (pl. Valentin-nap). A célországban érvényes nyilvános ünnepek részleteiért, kérjük, látogassa meg a helyi kormány weboldalát.

Country Shipping type Duration (business days)
Austria standard 4-5
Austria express 3-4
Australia express 6-7
Australia standard 12-15
Belgium standard 3-6
Belgium express 2-4
Bulgaria standard 5-8
Bulgaria express 3-6
Canada express 5-10
Canada standard 10-15
Switzerland express 3-5
Switzerland standard 4-6
Cyprus express 5-10
Cyprus standard 5-8
Czech Republic standard 5-8
Czech Republic express 3-4
Germany standard 3-5
Germany express 3-4
Denmark express 3-4
Denmark standard 5-8
Estonia standard 5-8
Estonia express 4-6
Spain standard 5-8
Spain express 3-6
Finland express 3-6
Finland standard 5-8
France express 3-4
France standard 4-6
Greece express 4-6
Greece standard 5-8
Croatia express 4-7
Croatia standard 5-8
Hungary standard 5-8
Hungary express 3-6
Ireland standard 5-8
Ireland express 3-6
Italy express 3-6
Italy standard 5-8
Lithuania standard 5-8
Lithuania express 4-6
Luxembourg express 3-4
Luxembourg standard 3-6
Latvia standard 5-8
Latvia express 4-6
Malta standard 5-8
Malta express 5-10
The Netherlands express 1-3
The Netherlands standard 3-4
Norway standard 5-8
Norway express 5-7
Poland express 3-6
Poland standard 5-8
Portugal express 3-6
Portugal standard 5-8
Romania standard 5-8
Romania express 3-6
Sweden standard 5-8
Sweden express 3-6
Slovenia standard 5-8
Slovenia express 3-6
Slovakia express 3-6
Slovakia standard 5-8
United States standard 5-7
United States express 4-6
Rest of the world standard 10 - 15

Számlázás

Úgy gondolom, valami hiba történt a fizetés során. Hogyan lehetek biztos abban, hogy minden rendben volt? Amint megkapjuk a fizetést, azonnal küldünk egy e-mailt a regisztrált e-mail címére, amely megerősíti a rendelést. Ha nem kapott tőlünk e-mailt, és felszámítottuk az Ön rendelését, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] e-mail címen.

Győződjön meg arról, hogy ellenőrizte a regisztrált e-mail cím Spam / Junk mappáját, ha nem kapott tőlünk megerősítő e-maileket.

Hogyan fizethetem ki a rendelésemet? Többféle fizetési lehetőséget is elfogadunk. PayPal, hitelkártya és banki átutalás.
A rendelést a fizetés beérkezése után dolgozzuk fel és szállítjuk. Ha banki átutalást választ, készüljön fel arra, hogy ez késleltetheti a rendelés feldolgozását.

Saját tok készítése

Saját képeket szeretnék feltölteni. Milyen képformátum és felbontás adja a legjobb eredményt? A tervezőeszközünk támogatja a .jpeg és .png formátumokat. Telefon tok esetében 2000×3000 pixel felbontást ajánlunk. Laptop tokok és iPad tokok esetén 4000×3000 pixel felbontást ajánlunk.
Ha a kép az előnézetben homályos vagy pixeles a tervezőeszközben, nagy valószínűséggel nyomtatáskor is homályos vagy pixeles lesz. Tehát használjon magas minőségű képeket.

Saját okostelefontokot szeretnék tervezni. Hogyan kezdjem? Szakosodtunk arra, hogy lehetőséget biztosítsunk a saját telefon tok tervezésére. Kövesse ezeket a lépéseket. Itt kezdheti.

1. Válassza ki az eszközét.
200 különböző eszközre kínálunk tokokat. Válassza ki az Önét itt. Igyekszünk minél több eszközt kínálni. Ha nem talál tokot a telefonjához, tudassa velünk itt.

2. Válassza ki, milyen típusú tokot szeretne tervezni.
Okostelefonok esetében akár 7 különböző lehetőség közül választhat, mindegyik saját jellemzőkkel, megjelenéssel és érzettel.

3. Kezdjen el tervezni!
Feltöltheti saját képét a számítógépéről vagy a közösségi médiafiókjából. Egyszerre akár 10 fotót is hozzáadhat egyetlen kollázsba. Fejezze be azzal, hogy hozzáad egy személyes szöveget vagy néhány emojit. Ön irányít!

Több információra van szüksége?

E-mailben is írhat nekünk: [email protected].

Lépjen kapcsolatba velünk

Mások véleménye

94% ajánl minket, te is hamarosan?

reviews
google review kiyoh review

23.057 Vélemények

review star review star review star review star review star
83%
19051
review star review star review star review star review star
9%
2150
review star review star review star review star review star
3%
625
review star review star review star review star review star
2%
467
review star review star review star review star review star
3%
764

100% elégedettségi garancia

checkmarkHelyesírási és Nyomtatási Hiba garancia 
checkmark30 napos pénzvisszafizetési  garancia
checkmark12 hónapos termék garancia
checkmarkMindig Illik garancia 
review star review star review star review star review star 9/10

It looks amazing

Andy

Ellenőrzött
Zürich
Ma
review star review star review star review star review star 8/10

Nice case good fit. Would have preferred a screen cover for protection when not using but overall happy with it.

Ashley

Ellenőrzött
DUNFERMLINE
Ma
review star review star review star review star review star 10/10

Esta perfecto y noo la kito para nadaaa

Rebeca

Ellenőrzött
Malaga
Tegnap
review star review star review star review star review star 10/10

A capa veio muito linda e não demorou muito.

Mgenny

Ellenőrzött
Ovar
Tegnapelőtt
Illusztráció egy nőről aki azt mondja: Szia! Én Sofie vagyok, és itt vagyok, hogy segítsek

500,000 elégedett ügyfél, hamarosan te is az leszel?

Van egy kérdésed? Hétfőtől szombatig elérhető vagyok.