Nem vagyok elégedett! Mit tehetek? Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett szolgáltatásunkkal. Keményen dolgozunk, hogy megfeleljünk az e-kereskedelem szigorú jogi irányelveinek. Ha olyan problémája van, amelyet nem tud ezekkel a gyakran feltett kérdésekkel megoldani, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] e-mail címen.
Hogyan ellenőrizhetem a rendelésem állapotát? A rendelés állapotát itt ellenőrizheti.
Nem kaptam meg a rendelésemet! Önök elvitték a pénzemet? Igen! … Csak viccelünk. Miután elküldjük a rendelést, a szállítócégekre bízzuk, hogy saját feladatukat elvégezzék. Sajnos előfordulhat, hogy néha elveszik egy csomag, vagy rossz címre szállítják. 25 munkanapos várakozási időt tartunk fenn a szállítás után, hogy biztosítsuk, a rendelése nem késik. Ha a várakozási időn belül nem kapta meg a rendelését, azt tekintjük, hogy az útközben elveszett, és ajánlunk Önnek egy megoldást.
Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, ha a rendelését 25 munkanapon belül nem kapja meg.
Éppen rendeltem. Most mi lesz? Először is: Köszönjük a rendelést! Íme, mi fog történni: A rendelés leadása után két e-mailben értesítjük a rendelés állapotáról. Az első e-mail megerősíti a rendelést. Általában 48 órán belül szállítjuk a rendeléseket. A másik e-mail megerősíti a rendelés szállítását.
Ez az e-mail tartalmazza a rendelése specifikus szállítási részleteit.
Ha nem kapta meg az e-maileket, kérjük, ellenőrizze a regisztrált e-mail címe Spam/Junk mappáját.
Bármikor ellenőrizheti a rendelése állapotát itt.
Sok tokot szeretnék vásárolni. Kaphatok mennyiségi kedvezményt? 10 toktól kezdődően mennyiségi kedvezményeket kínálunk. Az összes információt és kedvezményt megtekintheti a B2B oldalunkon.
A vásárlásom a garanciális időszakban eltört. Mi a teendő? Termékeinkre 6 hónap garanciaidőt biztosítunk. Igyekszünk a lehető legjobb minőséget nyújtani. Amennyiben a vásárolt termék az említett időszakban eltörik, díjmentesen pótoljuk azt.
Amennyiben ez megtörténik, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] e-mail címen. Kérjük, mellékeljen egy világos képet a problémáról és a rendelés számát, hogy a lehető leggyorsabban tudjunk Önnek megoldást kínálni.
Meggondoltam magam. Visszaküldhetem a vásárlást? Igen, megteheti!
A vásárlásokat 30 napon belül visszaküldheti a kézhezvételt követően. Vannak azonban kivételek:
Visszaküldhető termékek:
30 napos visszaküldési szabályzatot kínálunk minden gyűjteményünkből származó tokra és minden kiegészítőre. Ez azt jelenti, hogy a vásárlás kézhezvételét követő első 30 naptári napon belül meggondolhatja magát.
Csak akkor fogadunk el visszaküldéseket, ha a vásárolt áruk használatlanok és nem mutatnak viselési jeleket.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a visszaküldési díjakat a vevők viselik. A visszaküldött csomagok addig a vásárló felelősségét képezik, amíg a CaseCompany meg nem kapja őket. A visszaküldött vásárlások átvétele után 7 napon belül teljes mértékben megtérítjük az összeget.
Amennyiben szeretné visszaküldeni a vásárlását, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] címen, vagy ha Ön az EU lakosa: küldje el nekünk az Európai Minta-Elállási Nyilatkozatot.
Az előzetes kapcsolatfelvétel nélküli visszaküldéseket nem fogadjuk el.
A visszaküldéseket a rendelés számával együtt küldheti:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgium
Visszaküldésre nem jogosult termékek:
Nem fogadunk el visszaküldéseket személyre szabott termékekre. Minden személyre szabott tok vagy borító rendelésre készült, és nem lehetséges azok újraértékesítése.
A rendeléshez hozzáadott extra opciók, mint a Követett Szállítás és Az Ajándék Csomagolás nem téríthetők vissza.
Megváltoztathatom vagy törölhetem a rendelésemet? Sajnos ez nem lehetséges. A rendelés megerősítése után azonnal megkezdjük a gyártási és szállítási folyamatot.
A rendelés megerősítése után nem tudjuk megváltoztatni a rendelés részleteit. Tehát győződjön meg arról, hogy a helyes szállítási címet adja meg és a megfelelő terméket rendeli meg.
Saját képeket szeretnék feltölteni. Milyen képformátum és felbontás adja a legjobb eredményt? A tervezőeszközünk .jpeg és .png formátumokat támogat. Telefon tok esetében 2000×3000 pixel felbontást ajánlunk. Laptop tokok és iPad tokok esetében 4000×3000 pixel felbontást ajánlunk.
Ha a kép az előnézetben homályos vagy pixeles a tervezőeszközben, nagy valószínűséggel nyomtatáskor is homályos vagy pixeles lesz. Tehát használjon magas minőségű képeket.
Saját okostelefontokot szeretnék tervezni. Hogyan kezdjem? Szakosodtunk arra, hogy lehetőséget biztosítsunk a saját telefon tok tervezésére.
Kövesse ezeket a lépéseket. Itt kezdheti.
1. Válassza ki az eszközét.
200 különböző eszközre kínálunk tokokat. Válassza ki az Önét itt. Igyekszünk minél több eszközt kínálni. Ha nem talál tokot a telefonjához, tudassa velünk itt.
2. Válassza ki, milyen típusú tokot szeretne tervezni.
Okostelefonok esetében akár 7 különböző lehetőség közül választhat, mindegyik saját jellemzőkkel, megjelenéssel és érzettel.
3. Kezdjen el tervezni!
Feltöltheti saját képét a számítógépéről vagy a közösségi médiafiókjából. Egyszerre akár 10 fotót is hozzáadhat egyetlen kollázsba. Fejezze be azzal, hogy hozzáad egy személyes szöveget vagy néhány emojit. Ön irányít!
A vásárlásom a garanciális időszakban eltört. Mi a teendő? Termékeinkre 6 hónap garanciaidőt biztosítunk. Igyekszünk a lehető legjobb minőséget nyújtani. Amennyiben a vásárolt termék az említett időszakban eltörik, díjmentesen pótoljuk azt.
Amennyiben ez megtörténik, kérjük lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] e-mail címen. Kérjük, mellékeljen egy világos képet a problémáról és a rendelés számát, hogy a lehető leggyorsabban tudjunk Önnek megoldást kínálni.
Meggondoltam magam. Visszaküldhetem a vásárlást? Igen, megteheti!
A vásárlásokat 30 napon belül visszaküldheti a kézhezvételt követően. Vannak azonban kivételek:
Visszaküldhető termékek:
30 napos visszaküldési szabályzatot kínálunk minden gyűjteményünkből származó tokra és minden kiegészítőre. Ez azt jelenti, hogy a vásárlás kézhezvételét követő első 30 naptári napon belül meggondolhatja magát.
Csak akkor fogadunk el visszaküldéseket, ha a vásárolt áruk használatlanok és nem mutatnak viselési jeleket.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a visszaküldési költségek a vásárlókat terhelik. A visszaküldött csomagok a vásárló felelőssége maradnak addig, amíg meg nem érkeznek a CaseCompany-hoz. A visszaküldött vásárlások átvétele után 7 napon belül teljes mértékben visszatérítjük a rendelés összegét.
Amennyiben szeretné visszaküldeni a vásárlását, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] e-mail címen, vagy ha Ön az EU lakosa, küldje el nekünk az Európai Minta-Elállási Nyilatkozatot.
Visszaküldések előzetes kommunikáció nélkül nem fogadhatók el.
Visszaküldések elküldhetők a következő címre az rendelés számának megadásával:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgium
Visszaküldésre nem jogosult termékek:
Személyre szabott termékek visszaküldését nem fogadjuk el. Minden személyre szabott tok vagy borító egyedi megrendelésre készült, és nem lehetséges azok újraértékesítése.
A rendeléshez hozzáadott további opciók, mint például a Követett Szállítás és az Ajándékcsomagolás nem visszatéríthetők.
Megváltoztathatom vagy törölhetem a rendelésemet? Sajnos ez nem lehetséges. A rendelés megerősítése után azonnal elkezdjük a gyártási és szállítási folyamatot.
A megerősítés után nem tudjuk megváltoztatni a rendelés részleteit, ezért kérjük, ellenőrizze alaposan, hogy helyes szállítási címet ad-e meg és a helyes terméket rendeli-e.
A státuszoldal azt mutatja, hogy a rendelésem “Függőben” van. Mit jelent ez? Ha a rendelése "Függőben" van, általában valamilyen probléma merült fel. Lehetséges, hogy már küldtünk Önnek egy e-mailt, hogy értesítsük erről. Ha ez nem történt meg, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] e-mail címen.
Kérjük, ellenőrizze az e-mail címe Spam/Junk mappáját, ha nem kapott tőlünk értesítést.
Éppen az imént kaptam egy e-mailt, hogy a rendelésemet törölték. Miért történik ez? A rendelés automatikus törlése akkor történik, ha a fizetéssel kapcsolatban probléma merül fel. Ha a rendelés leadása után túl sok idő telik el a fizetés beérkezése nélkül, rendszerünk automatikusan törli a rendelést.
Ha rendelését nem kívánatosan törölték, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] e-mail címen.
Hogyan ellenőrizhetem a rendelésem állapotát? A rendelés állapotát itt ellenőrizheti.
Adja meg a rendelés leadásakor használt e-mail címet és a rendelés számát, és megkapja a rendelése legfrissebb információit.
Nem kaptam meg a rendelésemet! Ellopták a pénzemet? Igen! … Csak vicc. A rendelés elküldése után a szállítócégekre bízzuk, hogy elvégezzék a részüket. Sajnos előfordulhat, hogy néha elveszik egy csomag, vagy rossz címre szállítják. 25 munkanapos várakozási időt tartunk számon a szállítás után, hogy biztosítsuk a rendelésének nem késedelmes szállítását. Ha ebben az időszakban nem kapja meg a rendelését, azt úgy tekintjük, hogy az szállítás közben elveszett, és kínálunk egy megoldást.
Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, ha a rendelését 25 munkanapon belül nem kapja meg.
Alá kell írnom a rendelésem átvételekor? UK/EU
Standard szállítás esetén a rendelés az Ön postaládájában lesz kézbesítve. Nem szükséges aláírnia a kézbesítéskor.
Követett szállítás esetén alá kell írnia a kézbesítéskor. Ha szeretné tudni, mikor érkezik a szállítási szolgáltatás, kérjük, tekintse meg a követési információkat.
US/CAN/AUS
Aláírás szükséges a kézbesítéskor. Ha szeretné tudni, mikor érkezik a szállítási szolgáltatás, kérjük, tekintse meg a követési információkat.
A követési kódom nem működik. Mi a teendő? Néha előfordulhat, hogy a követési kód nem aktiválódik azonnal a szállítás után. Ha a szállítási megerősítés megérkezése után két nappal sem érhető el a követési információ, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] e-mail címen.
Szeretném nyomon követni a rendelésemet. Lehetséges ez? Követéssel rendelkező szállítás esetén minden rendelést nyomon követhet. Szállítási megerősítéskor e-mailben küldjük el a követési részleteket.
Sajnos csak az EU, az USA, Kanada és Ausztrália szállítási címeivel rendelkező rendelésekre tudunk követett szállítást kínálni.
A világ többi részére standard szállítást kínálunk.
A standard szállítási opció nem tartalmaz követési kódot.
Az EU-n kívüli szállítási címemre kell importadót fizetnem? Néhány, az Európai Unión kívüli ország importadót, vámot és kapcsolódó Vámtiszti díjakat számíthat fel az importálásra. Ezek a költségek nem szerepelnek a nekünk történő fizetésekben. Ezeket a díjakat, ha alkalmazandóak, az árucikk célországának Vámhivatala határozza meg és számítja fel. A díjakkal kapcsolatos további részletekért kérjük, vegye fel a kapcsolatot a helyi Vámhivatallal.
Mennyi ideig tart a szállítás? A szállítási idő nem garantált a Standard Szállítás esetén. Ha van egy dátum, amire szeretné megkapni a rendelését, javasoljuk a Követett Szállítás választását.
Az alábbi szállítási idők a postai szolgáltatás becsült idejei, amelyek nem tartalmazzák a célországban a Vám feldolgozási idejét. Néhány esetben előfordulhat, hogy az Ön országának helyi Vámhivatala további dokumentumokat és időt igényel a csomag szabad áru forgalmává tételéhez, ami további késedelmet okozhat a kézbesítésben.
A nyilvános ünnepek és a zsúfolt időszakok alatt előfordulhat, hogy a szállítmány feldolgozása és kézbesítése késedelmet szenved. A Vám és a Postaszolgálat extra időt igényelhet a feldolgozás/ szállítás során csúcsidőszakban (Black Friday, Karácsony, stb.) vagy fontos ünnepek előtt (pl. Valentin-nap). A célországban érvényes nyilvános ünnepek részleteiért, kérjük, látogassa meg a helyi kormány weboldalát.
Country | Shipping type | Duration (business days) |
---|---|---|
Austria | standard | 4-5 |
Austria | express | 3-4 |
Australia | express | 6-7 |
Australia | standard | 12-15 |
Belgium | standard | 3-6 |
Belgium | express | 2-4 |
Bulgaria | standard | 5-8 |
Bulgaria | express | 3-6 |
Canada | express | 5-10 |
Canada | standard | 10-15 |
Switzerland | express | 3-5 |
Switzerland | standard | 4-6 |
Cyprus | express | 5-10 |
Cyprus | standard | 5-8 |
Czech Republic | standard | 5-8 |
Czech Republic | express | 3-4 |
Germany | standard | 3-5 |
Germany | express | 3-4 |
Denmark | express | 3-4 |
Denmark | standard | 5-8 |
Estonia | standard | 5-8 |
Estonia | express | 4-6 |
Spain | standard | 5-8 |
Spain | express | 3-6 |
Finland | express | 3-6 |
Finland | standard | 5-8 |
France | express | 3-4 |
France | standard | 4-6 |
Greece | express | 4-6 |
Greece | standard | 5-8 |
Croatia | express | 4-7 |
Croatia | standard | 5-8 |
Hungary | standard | 5-8 |
Hungary | express | 3-6 |
Ireland | standard | 5-8 |
Ireland | express | 3-6 |
Italy | express | 3-6 |
Italy | standard | 5-8 |
Lithuania | standard | 5-8 |
Lithuania | express | 4-6 |
Luxembourg | express | 3-4 |
Luxembourg | standard | 3-6 |
Latvia | standard | 5-8 |
Latvia | express | 4-6 |
Malta | standard | 5-8 |
Malta | express | 5-10 |
The Netherlands | express | 1-3 |
The Netherlands | standard | 3-4 |
Norway | standard | 5-8 |
Norway | express | 5-7 |
Poland | express | 3-6 |
Poland | standard | 5-8 |
Portugal | express | 3-6 |
Portugal | standard | 5-8 |
Romania | standard | 5-8 |
Romania | express | 3-6 |
Sweden | standard | 5-8 |
Sweden | express | 3-6 |
Slovenia | standard | 5-8 |
Slovenia | express | 3-6 |
Slovakia | express | 3-6 |
Slovakia | standard | 5-8 |
United States | standard | 5-7 |
United States | express | 4-6 |
Rest of the world | standard | 10 - 15 |
Úgy gondolom, valami hiba történt a fizetés során. Hogyan lehetek biztos abban, hogy minden rendben volt? Amint megkapjuk a fizetést, azonnal küldünk egy e-mailt a regisztrált e-mail címére, amely megerősíti a rendelést. Ha nem kapott tőlünk e-mailt, és felszámítottuk az Ön rendelését, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] e-mail címen.
Győződjön meg arról, hogy ellenőrizte a regisztrált e-mail cím Spam / Junk mappáját, ha nem kapott tőlünk megerősítő e-maileket.
Hogyan fizethetem ki a rendelésemet? Többféle fizetési lehetőséget is elfogadunk. PayPal, hitelkártya és banki átutalás.
A rendelést a fizetés beérkezése után dolgozzuk fel és szállítjuk. Ha banki átutalást választ, készüljön fel arra, hogy ez késleltetheti a rendelés feldolgozását.
Saját képeket szeretnék feltölteni. Milyen képformátum és felbontás adja a legjobb eredményt? A tervezőeszközünk támogatja a .jpeg és .png formátumokat. Telefon tok esetében 2000×3000 pixel felbontást ajánlunk. Laptop tokok és iPad tokok esetén 4000×3000 pixel felbontást ajánlunk.
Ha a kép az előnézetben homályos vagy pixeles a tervezőeszközben, nagy valószínűséggel nyomtatáskor is homályos vagy pixeles lesz. Tehát használjon magas minőségű képeket.
Saját okostelefontokot szeretnék tervezni. Hogyan kezdjem? Szakosodtunk arra, hogy lehetőséget biztosítsunk a saját telefon tok tervezésére. Kövesse ezeket a lépéseket. Itt kezdheti.
1. Válassza ki az eszközét.
200 különböző eszközre kínálunk tokokat. Válassza ki az Önét itt. Igyekszünk minél több eszközt kínálni. Ha nem talál tokot a telefonjához, tudassa velünk itt.
2. Válassza ki, milyen típusú tokot szeretne tervezni.
Okostelefonok esetében akár 7 különböző lehetőség közül választhat, mindegyik saját jellemzőkkel, megjelenéssel és érzettel.
3. Kezdjen el tervezni!
Feltöltheti saját képét a számítógépéről vagy a közösségi médiafiókjából. Egyszerre akár 10 fotót is hozzáadhat egyetlen kollázsba. Fejezze be azzal, hogy hozzáad egy személyes szöveget vagy néhány emojit. Ön irányít!
E-mailben is írhat nekünk: [email protected].
Lépjen kapcsolatba velünkMások véleménye
83%
|
19051
|
||
9%
|
2150
|
||
3%
|
625
|
||
2%
|
467
|
||
3%
|
764
|
Andy
EllenőrzöttNice case good fit. Would have preferred a screen cover for protection when not using but overall happy with it.
Ashley
EllenőrzöttEsta perfecto y noo la kito para nadaaa
Rebeca
EllenőrzöttA capa veio muito linda e não demorou muito.
Mgenny
EllenőrzöttVan egy kérdésed? Hétfőtől szombatig elérhető vagyok.
Írd be az e-mail címedet alább, és kapj egy kedvezménykódot
Az e-mail cím nem megfelelő
A kódod:
It looks amazing